UK Bookmakers

Cu „sange rece” in slujba Republicii Franceze!

Scris de Thomas CSINTA. Posted in Ancheta


Considerat un adevarat "flagel" al secolului trecut, imigratia clandestina continua si in zilele noastre sa fie considerata o problema "preocupanta", pe de-o parte, atat de catre Administratia Franceza, respectiv, administratiile altor sate membre ale UE (Germania, Marea Britanie, Olanda, etc.) cat si de catre structurile administative europene competente in materie de migratie, de la Bruxelles si Strasbourg, pe de alta parte.

Subiectul este la ordinea zilei si in SUA pe masa de lucru a Administratiei Obama, iar in Asia, migratia internationala, legala (sau nu!), produce un adevarat dezastru in repartitia fortei de munca ca un rezultat, inevitabil,  al mondializarii.

Uriasele decalaje sociale si economice datorate dezvoltarii neomogene si in salturi ale unei mari majoritati ale tarilor lumii ridica "bariere virtuale" pe toate planurile vietii, intre statele bogate, industrializate, respectiv, post-industrializate pe de o parte si cele sarace, in curs de dezvoltare, respectiv, emergente, pe de alta parte! (A se vedea si ciclul de articolele al autorului, consacrat imigratiei clandestine in Unuiunea Europeanahttp://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2014/02/imigratia-clandestina-si-cota-ridicata.html; http://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2014/02/o-masura-de-prevenire-insecuritatii-si.html;  http://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2013/10/abatoarele-umane-ale-uniunii-europene.htmlhttp://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2013/10/drumul-oaselor-in-uniunea-europeana.htmlhttp://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2011/05/rolul-negativ-al-migratiei.htmlhttp://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2011/01/combaterea-crimei-organizate-care.htmlhttp://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2010/10/imigratia-in-ue-axa-canare-lampedusa.htmlhttp://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2010/10/guantanamito.htmlhttp://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2010/10/masacru-la-frontiera-ue-dreptul-de-muri.html

Acum cand CCF  (Consiliul Constitutional Francez) a aprobat cu mult "entuziasm" obligativitatea efecuarii TADN (Tstului ADN, chiar daca cu anumite rezerve!), in cazul regruparii familiale prin intermediul OMI  (Organizatioa Internationala de Migratie), acum cand Administratia Franceza, mai mult ca oricand, incearca sa "liberalizeze" socialismul francez  (sub o forma sau alta,  avand in vedere faptul ca politicile economico-sociale si imigratoare introduse de "Dreapta" lui Sarko, in loc sa fie abrogate, au fost "(re)confirmate" de "Stanga" lui Hollande), noul Prim-Ministru socialist francez (fostul Ministru de Interne), catalanezul Manuel Carlos Valls Galfetti (originar din Barcelona, nascut pe 13 august 1962),  nu face altceva, decat sa-l citeze (cu o oarecare "timiditate") pe Michel Rocard  (fost Prim Ministru socialist francez, intre 10 mai 1988-15 mai 1991), adica: "La France ne peut accueillir toute la misère du monde!"  (Franta nu poate gazdui toata mizeria lumii), oarecum, intr-o relatie de echivalenta (in sens matematic) cu afirmatia fostului Presedinte al Frantei Sarko  ("lema" lui Sarko), Nicolas Sarkozy (2007-2012), un pro-american (din "convingere", dupa parerea unora!) care in anii lui de "suveran" francez,  a "reconsiderat" afirmatia lui Rocard  (din punctul de vedere al "Dreptei"), sub forma: "In Franta sunt bineveniti sa ramana cei care au vocatia de a se integra in aceasta tara (avand in vedere, profesia lor, de care economia franceza are nevoie). Ceilalti, sunt obligati sa paraseasca Franta, adica, sa se intoarca la ei acasa, in tarile lor de origine!", a se vedea si articolele autorului consacrate lui Nicolas Sarkozy: "Cele sapte pacate capitale ale unui Presedinte de Stat francez":  http://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2010/09/cele-sapte-pacate-capitale-ale-unui.html, respectiv, "Un pacat fatal al unui Presedinte de Stat francez":   http://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2010/12/un-pacat-capital-al-uni-presedinte-de.html).
Daca, una dintre preocuparile cele mai importante ale lui Sarko, era expulzarea Rromilor in tara lor de origine, adica, Romania, Walls, considera ca: "Rromii nu au vocatia sa se integreze in Franta", deci ei trebuie sa se intoarca in Romania! (A se vedea si ciclul de articole al autorrului consacrat acestora: http://necenzuratmm.ro/dezvaluiri/42085-eu-ro-satra-algebra-eu-ro-milor.html;  http://necenzuratmm.ro/dezvaluiri/42086-nesedentarii-lui-ion-iliescu-rromii-nostri.htmlhttp://necenzuratmm.ro/dezvaluiri/40463-nesedentarii-nostri-romani-cosmarul-nostru-ai-francezilor.html; http://necenzuratmm.ro/dezvaluiri/40710-nesedentarii-nostri-romani-si-blestemul-pamantului-francez.html).
Ceea ce este o "asertiune" preluata de la fostul Presedinte Sarko si in principiu, ea este echivalenta cu afirmatia acestuia.

Cu alte cuvinte, Dreapta si Stanga franceza, se inteleg foarte bine, in ceea ce priveste imigratia in Republica Franceza, nu ilegala (de care nici nu poate fi vorba!), dar, evident, cea legala! 

Fara sa mai adaugam si faptul ca nici statutul de "Rezident Definitiv"introdus de Dreapta, nu a fost nici el abrogat de catre Stanga lui Hollande, ca de-altfel, nici Codul de Nationalitate, francez!

Pe scurt, acest lucru inseamna (practic!), ca un Card de Rezident (permanent, de "Lung Sejur) delivrat pe 10 ani (ca si Cardul National de Identitate Francez), care era echivalent din punct de vedere administrativ cu stabilirea definitiva in Franta,  si care se obtine cu mari dificultati (dupa Cardul de Sejur, delivrat pentru un an si reinnoit anual),  introdus de catre Dreapta, la expirarea acestuia poate fi "revocat" si in actuala Administratie Hollande, in cazul in care in cei zece ani, posesorul acestuia ar fi creat "probleme" Statului Francez (delincventa, somaj, etc.), iar titularul lui poate fi expulzat in tara sa de origine, pentru ca Dreapta lui Sarko a introdus  (si a fost "pstrat" si de Stanga) lui Hollande, un Card de Rezident Definitiv! (care se elibereaza dupa expirarea Cardului de Rezident).
In ceea ce priveste Codul de Nationalitate, obligand cetateanul strain, nascut si crescut in Franta, ca la 18 ani sa solicite cetatenia (nationalitatea) franceza (pe care nu o mai poate obtine automat!), acesta este obligat sa se "comporte" pana la majorat, "impecabil" (si parintii acestuia, de orgine straina la fel!) in fata Administratiei Fiscale franceze (de perefrinta bun contribuabil si nu somer sau asistat social), respectiv, in fata Justitiei si Politiei  franceze (fara arestari, fara cercetari penale, fara  Cazier Judiciar, a se vedea si articolul autorului: "Cazierul Judicaiar francez (B1-B2-B3)":  http://investigatie-jurnalistica.blogspot.com/2014/02/cazierul-judiciar-francez-buletinul-b3.html).
In concluzie, atat Administratia Hollande (ca de-altfel si fosta Administratie Sarkozy,  a carei revenire "in forta" in 2017, nu este axclusa, avand in vedere politica social-economica al actualului Guvern, precum si al actualului Presedinte technocrat Hollande, considerata de specialisti ca neadaptata in contextul social-politic si economic international actual), considera ca imigratia legala in Franta, trebuie rezervata celor care "au vocatia sa se integreze" socio-profesional in aceasta tara, favorizand astfel ca si in "modelul" nord-american (sau australian, neozeelandez, etc.), stabilirea in conditii legale ai celor cu inalta pregatire in domeniul stiintei si tehnologiei de varf, al economiet, etc. (de preferinta absolventi ai Scolilor de Inalte Studii generaliste "Les Grandes Ecoles", in special cele ingineresti si economice, a se vedea si:  http://cufr-romania.blogspot.ro/2013/09/cufr-consultanta-universitara-studii-si.html).
In ceea ce priveste imigratia clandestina, de cealalta parte a "frontierei" 168 de politisti, agenti "necagulati" membri ai UNESI  (Unitate Nationala de Escorta, Supraveghere si Interventie), creata in 1998, avand ca (sinistru!) "obiect de activitate" expulzarea celor aflati ilegal pe teritoriu, executa zeci de mii de sentinte judecatoresti pronuntate de catre TGI-uri (Tribunale de Inalta Instanta)  "in favoarea" celor aflati deja pe drumuri, calcand in picioare cu "sange rece" (fara mila) demnitatea lor !

 

Din documentele la care am avut acces si pe care le-am putut studia cu mult interes am incercat sa ne facem o imagine cat de cat clara despre acesti oameni care executa aceste misiuni cu "sange rece" (indiferenta), pentru care, adevarat, in ciuda faptulu,i ca aceasta "munca josnica a Republicii" ("Le sale boulot de la République" !)  a devenit una de rutina, si care nu rareori ea se finalizeaza cu o drama !

Din cele ce am putut afla, numarul celor trecuti pe lista neagra ai expulzarilor, s-ar fi ridicat la 36.822 de persoane in 2012 (1.850/luna, cca 1.750 in 2013), care desi a diminuat considerabil, ramane net superioare expulzarilor din anii Administratiei Sarkozy 2007-2011.

Remarcam aici faptul ca membri UNESI nu participa efectiv in "direct" la toate aceste expulzari sau daca totusi  participa, aceasta participare este numai partiala.
In peste 57% dintre cazuri ele au loc in absenta lor, prin intermediul zborurilor comerciale, iar din octombrie 2006 prin intermediul zborurilor charter cu avioane inchiriate de la companii private de catre Ministerul de Interne.

Conform unor documente clasate mai mult sau mai putin "top secret", s-ar parea ca aproximativ, intre 4,8-5,2% dintre expulzari ar ridica "probleme", oamenilor cu "sange rece", adica pot fi considerate "dificile".

Mai exact, cu alte cuvinte, se termina cu o drama!

Astfel, inca in 2003 un politist, membru UNESI a fost condamnat pentru "omor din culpa" (omucidere involuntara, accidentala) pentru "brutalizarea" unui individ in avion, care ulterior a decedat.

Omul era cardiac fara sa fi stiut, nici mcar el!

Din cele ce ne-a declarat Jean Pilon, membru al Organizatiei "Educatia fara Frontiere", care a asistat (si asista) in repetate randuri la misiunile UNESI, o expulzare, este considerata un act "foarte dur", in primul rand psihologic si numai ulterior fizic, in momentul in care expulzatul este fortat sa urce in avion, incatusat.

Pentru ca inainte ca individul sa fie expus acestei umilinte in drumul sau de "retur" (de intoarcere) in tara sa de origine, el moralmente este "deja la pamant" (adica la nivelul zero, din toate punctele de vedere: moral, psihic, fizic, juridic, social, economic, etc.), avand in vedere faptul ca toate incercarile legale la care el a avut acces le-a epuizat, inclusiv recursul in fata Curtii de Apel !

Este adevarat ca intr-o mare majoritate de cazuri cei ajunsi ilegal pe teritoriul francez reclama statutul de refugiat politic, (fiind astfel solicitanti ai azilului politic!), fara ca acest statut in fata autoritatilor OFPRA (Oficiul Francez Pentru Refugiati si Apatrizi) sa fie justificat.

J-L.F., intervievat la o cafea ("departe" de ceilalti colegi ai sai !), un politist, membru UNESI in varsta de 30 de ani (care doreste sa pastreze anonimatul) incearca sa ne faca sa intelegem "atmosfera" de tensiune psihica si fizica care domneste intre, cei care, pe de-o parte, nedispunand de documente (oficiale) legale de sedere asteapta sa fie expulzati si cei care sunt obligati prin natura profesiei lor sa execute aceste misiuni cu "sange rece", pe de alta parte.

La intrebarea : "Ce l-a facut sa-si aleaga o asemenea mesierie ? Ce l-a motivat sa accepte o asemenea munca, considerata marsava de catre opinia publica franceza ?", acesta raspunde direct, fara rezerve, ca : "Este vorba de posibilitatea de a calatori gratuit sau ma rog, pe banii statului ! De a vedea, de cunoaste lumea !".
Adica, mai exact, ceva "asemanator" cu ceea ce face si PNT (Personalul Navigant Tehnic: Pilotii), respectiv, PNC (Personalul Navigant Comercial: Insotitorii de Bord)
"Cu toate ca in majoritatea cazurilor noi nu vedem decat Aeroporturile" ! (Ca de altfel nici PNT sau PNC)

El efectueaza intre trei si sase zboruri pe luna in Irak, Cecenia, Turcia sau Mali cu companiile Air France sau Royal Air Maroc de cele mai multe ori, adaugand cu o oarecare indiferenta ca aceasta activitate lucrativa nu este mai prejos decat cea desfasurata de catre colegii sai in cadrul misiunilor contra "manifestantilor" (in special, ale marilor sindicate franceze care apara interesele functionarilor din institutiile Statului, precum ai muncitorilor si salariatilor din sistemul privat : CGT, CFDT, FO, a se vedea si articolele autorului:  http://cufr-prpagrandesecolesfranaises.blogspot.ro/2012/01/les-grandes-organisations-syndicales.html;  http://cufr-prpagrandesecolesfranaises.blogspot.ro/2012/03/les-grandes-organisations-syndicales.html;  http://cufr-prpagrandesecolesfranaises.blogspot.ro/2012/03/les-grandes-organisations-syndicales_4.html sau "cele de patrula din zonele considerate cu risc ridicat de insecuritate si delincventa ZUS (Zone Urbane Sensibile), din aria metropolitana (regiunea urbana) ale marilor sisteme urbane franceze (Paris, Lyon, Marsilia, Lille, Bordeaux, Toulouse, Strasbourg, Nantes, etc ., a se vedea si articolul autorului consacrat zonelor urbane sensibile:  http://cufr-prpagrandesecolesfranaises.blogspot.ro/2012/11/zus-les-zones-urbaines-sensibles-en.html)
In plus, spre surprinderea noastra, omul afirma ca in trei sferturi din cazuri expluzarea are loc in "conditii normale", fara probleme si de mai multe ori a fost chiar invitat acasa le expluzat, unde ar fi fost "omenit" ca un "adevarat musafir", cu toate ca stressul, in asemenea este sistematic  !

In felul acesta el si-a facut chiar si relatii "de calitate" la Istanbul.

Ca regula generala, agentul  UNESI  il intalneste pe expulzat cu doua ore inainte de decolarea avionului intr-unul dintre USE  (Unitatile Speciale de Indepartare) din complexurile aroprtuare Paris-Roissy (Charles de Gaulle, a se vedea si articolul autorului consacrat acestuia:  http://necenzuratmm.ro/ancheta-necenzurata/43039-haiducii-de-pe-charles-de-gaulle.html), respectiv, Paris- Orly (Sud-Vest) !

"In peste 70% din cazuri celor expulzati nu le punem catuse", iar la momentul oportun "îi conducem pe pista si îi urcam in avion prin spate inainte de imbarcarea pasagerilor" explica omul intervievat.

Merita insa sa mentionam si faptul ca, comandantul aeronavei poate refuza imbarcarea pasagerilor care urmeaza sa fie expulzati din diverse "motive" (de insecuritate sau sanitare), ceea ce necesita o formalitate mai mult administrativa pentru care el trebuie totusi sa fie prevenit de catre agentii UNESI inainte de imbarcarea lor.
Din pacate, asa cum ne relateaza omul cu "sange rece", cel putin una din patru expulzari "fortate" pe calea aerului se termina rau !

Expulzatul urla, scuipa, plange sau are criza de nervi, care are ca "epilog" spitalizarea lui intr-o unitate sanitar-medicala pentru ca ulterior sa poata fi din nou declart "apt" pentru expulzare.

Daca pana in 2000 agentii UNESI erau separati de pasageri cu expulzatii lor printr-un ridou in partea din spate a avionului, ulterior s-a renuntat la aceasta "politica" intocmai pentru a nu putea fi acuzati ca se poarta brutal cu ei, cum nu rareori se auzeau tipete si batai din spate provocate chiar de catre expulzatii ei insisi, pentru a induce in eroare si a impresiona "publicul", pasagerii.

Dispozitivul individual de protectie, prin lege, permite membrilor UNESI atasarea cu catuse ale membrelor superioare (in fata sau in spate !)  ai celor in faza de expulzare, precum si atasarea genunchilor si ale gambelor lor cu banda Velcro.

"Masurile pe care le luam si modul in care executam misiunea noastra depinde in primul rand de expulzat, de atititudinea pe care acesta o adopta in momentul expulzarii" ne explica omul nostru de contact. 

Oricum, ceea ce conteaza cel mai mult este sa executam misiunea noastra conform legilor in vigoare, fara gresala."

Pentru ca ei nu au dreptul la erori ! 

Deci, esentialul pentru noi este "sa ne pastram calmul" pentru a putea actiona cu fermitate intr-o totala impartialitate si cu o maxima eficacitate.

Adica, cu maximum de "sange rece" !

Cresterea "cuasi-exponentiala" ai celor in faza de explzare pe calea aerului, din ce in ce mai mult incepe totusi sa creeze probleme serioase politistilor de la UNESI, care in repetate randuri se simt depasiti de evenimente.

Este si unul din motivele pentru care ei sunt "obligati" sa comita totusi erori.

Se intampla cu precadere in cazul in care aceste misiuni sunt executate de catre politisti membri ai UNESI de nationalitate franceza dar de origine straina (angajati conform principiului discriminarii pozitive), pentru ca actul in sine mareste
"antagonismul" deci si tensiunea dintre expulzat si cei care executa o asemenea "misiune murdara", considerata de catre majoritatea oameniilor politici de stanga un act demoralizant, degradant si umilitor care ar trebui evitat (stopat) cu orice pret.

Iar greselile "costa".

Mai multi membri ai UNESI au fost condamnati in nenumarate cazuri la diverse pedepse, dintre cele mai marunte, cu suspendare, pana la pedeapsa cu inchisoarea ! (A se vedea si articolul autorului legat de imigratia clandestina in Franta metropolitana si Colectivitatile ei teritoriale:  http://cufr-prpagrandesecolesfranaises.blogspot.ro/2010/11/limmigration-clandestine-en-france.html)

 

COMENTARIUL AUTORULUI


Cert, expulzarile sunt necesare si nu pot fi evitate !

Dar ele trebuie limitate, tousi.

Asa cum a mentionat inca din 1988 Michel Rocard (Partidul Socialist), pe atunci Primul Ministru al Frantei numit de catre François Mitterrand, "Franta nu poate accepta toata mizeria lumii" !

Adevarat, spunem noi.

Insa, poate ca expulzarile "in bloc" ar trebui limitate, iar caz par caz (k/k), aplicate numai acelor indivizi care sunt considerati de catre legislator un adevarat "pericol public" pentru societatea civila. 

Care pun in pericol ordinea si linistea publica, precum si siguranta Statului sau a persoanelor fizice, respectiv, juridice (morale).

Pentru ca multi dintre cei care poseda un statut legal in Franta, toutusi, "au vocatia de a se integra in Franta" datorita culturii lor, precum si a calificarii lor profesionale, solicitata pe piata de competenta!

Politica franceza este sustinuta si de catre Franco Frattini, (inca din 2006, pe atrunci Comisarul European insarcinat cu imigratia in UE).

Conform celor sustinute de catre domnia sa, statele UE ar trebui sa delivreze o "Carte Albastra" (Card Albastru, Carte Bleu), echivalentul "Green Card"-ului american celor care au vocatia de a integra (datorita profesiei, culturii lor, reintregirii familiei, etc.) o tara membra a UE!

In felul acesta continentul european ar putea atrage mana de lucru de inalta calificare in locul falsilor solicitanti de azil politic, care in majoritatea cazurilor reprezinta o mina de lucru necalificata sau slab calificata si care emigreaza din tarile de origine, nu dim motive politice  ci pur economice. (A se vedea si articolul autorului:  http://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2010/10/integrati-in-ue-dezintegrati-in.html)

Conform unor documente oficiale ar rezulta ca peste 55% dintre imigrantii originari din tarile Orientului Mijlociu si Africa de Nord, parasesc UE ulterior, pentru a se stabilii legal in SUA si Canada.

Din contra, peste 85% dintre cei care imigreaza legal sau ilegal in tarile dezvoltate ale UE nu au studii superioare (post-bac).

Dupa cum preciza Franco Frattoni, "Bleu Card"-ul european ar putea inversa aceasta tendinta, promotorul caruia este Sarko !

El ar trebui emis la inceput numai pentru doi ani, dupa care reinnoit, daca imigrantul satisface "criteriile economice"impuse de catre Bruxelles.

Adica, sa aiba un loc de munca stabil (sa fie un contribuabil "fidel" societatii civile), sa cunoasca bine limba tarii si sa fie un "cetatean model", fara cazier judiciar !

"Pana in prezent UE, autoritatile competente, mult prea mult s-au preocupat de reprimarea imigratiei ilegale"  afirma Patrick Delouvin de la Amnesty International.

Motiv pentru care UE s-ar fi "bunkerizat"!

De-a lungul frontierei patruleaza vamesii FRONTEX, agentie creata in 2005, atunci cand in UE erau deja instalati 18,5 milioane de imigranti ilegali, aproape 4% din populatia Uniunii!

Si in majoritatea cazurilor frontierele cele mai “fragile”, cele mai putin securizate, raman cele ale noilor tari membre ale UE.

Exemplul Poloniei a fost considerat tipic (clasic) !

Intre 2004-2006, 310 milioane de euro au fost alocate acestei tari de catre autoritatile de la Bruxelles in lupta ei contra imigratia ilegala (clandestina). 

Dar, luand in considerare numarul mare de victime la portile Europei (vezi in special articolul "Masacru la frontiera UE. Dreptul de a muri liber la Portile Raiului" dar si celelalte articolele mai sus mentionate:  http://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2010/10/masacru-la-frontiera-ue-dreptul-de-muri.html), Europa trebuie sa-si abandoneze politica sa represiva "agresiva" contra imigratiei ilegale. 

In sfarsit, daca polonezii vin in Europa Occidentala, in special in Germania si Franta sau Marea Britanie, cecenii si mai nou, ucrainienii, din cauza tensiunilor politice, fug pe capete in Polonia, inceputul "paradisului" lor european !

La Debak, la numai trei sferturi de ora de Varsovia catre sud, acestia au si pus deja "stapanire" pe tinut.

In medie, desi numai 5%-6% dintre ei poseda statutul de RP (Refugiat Politic), restul, exilati de nevoie, debarca cu sutele la Debak.

Cazati in centre special amenajate pentru refugiati (saptesprezece in total in tara, construite din fonduri europene), de multe ori chiar si sapte in camera, acesti imigranti, migreaza ulterior in "spatiu si timp", catre alte destinatii ale Uniunii, iar pentru majoritatea dintre ei, "stationarea" la Debak (considerata in fond numai "o escala"!), nu inseamna altceva decat " o inchisoare fara gratii " pana la parasirea acestuia, Polonia fiind doar o tara de tranzit, o "anticamera" a Uniunii Europene.

Important este insa faptul ca in Polonia ei sunt deja in Europa.

In Uniunea Europeana !

Apoi, in mod clandestin trec, nu fara mari dificultati in Europa Occidentala prin filierele imigratiei ilegale.

In momentul de fata Polonia ar numara cca 4.000-4.500 de ceceni si  ucrainieni.

Adevarat insa, noii sositi sunt mai putin numerosi pentru ca cele 1.200 km de frontiera "orientala" cu Cecenia este din ce in ce mai bine pazita.

Anul trecut 512 dintre cecenii ajunsi in partea occidentala a uniunii au fost expulzati catre Debak, dintre care 41 din Franta.

Anul acesta numai in primele luni ale anului, catre centrul de la Debak ar fi fost expulzati 25 de ceceni din Paris.

Aderarea Poloniei la Spatiul Sheengen, din pacate, se pare ca ar fi favorizat migratia (imigratia ilegala !)  a cecenilor catre Europa de Vest.

In primul rand catre marile tari europene post-industrializate : Germania, Franta, Italia si Marea Britanie sau Spania, unde posibilitatile de a trece "neobservat" sunt numeroase !

NOTA

In timpul "domniei" lui Sarko", au debutat din Franta si  expulzarile deghizate in "intoarcerea acasa" ai rromilor.

Inca pe atunci, dupa lungi "negocieri", autoritatile franceze au reusit sa "convinga" o mare "familie" de 52 de rromi, instalata in stil "Satra" la Réau (Departamentul Seine-et-Marne, Regiunea pariziana) in conditii legale, sa se intoarca acasa in Romania (majoritatea aveau carduri de Rezidenta Permanenta, de "Lung Sejur", in urma obtinerii statutului de "Refugiat politic" !)

Ordinul de intoarcere in tara ("expulzare" deghizata in intoarcere voluntara, cu "acordul partilor" !) a fost pus in aplicare fara niciun fel de "incidente" pentru UNESI.

De remarcat este faptul ca cei 52 de rromi erau instalati intr-un "spatiu vid", dezafectat, in plin centrul regiunii pariziene, in special in caravane, pentru ca ulterior sa-si construiasca "anexe" cu "cai" de comunicare intre ele (in stil retea de "autorute"), dand nastere unui adevarat "Bidonville" in inima civilizatiei europene. (A se vedea si articolul autorului:  http://cufr-prpagrandesecolesfranaises.blogspot.ro/2011/01/bidonville.html)
Pentru expluzarea lor de pe terenul ocupat in conditii ilegale, dispunand de niste "conditii de igiena deplorabile", a fost necesara mobilizarea tuturor autoritatilor locale, incepand cu Prefectul Departamentului Seine et Marne, a autoritatilor politienesti, a unor inalti responsabili ai Crucii Rosii Franceze si a Aliantei Franceze, respectiv, a Agentiei Nationale pentru intampinarea Strainilor si a Migrantilor in Franta.

In sfarsit, repatrierea "voluntara" ai celor "incriminati" (pentru crearea Bidonville-ului!) cu ajutorul unor autocare speciale in directia Timisoara, de unde sunt originari si unde urma "sa beneficia" de o "dezvoltare economica"ulterioara conform planului lui Sarko, mi s-a parut ceva sinistru si imi aduce aminte de deporatrile de care "beneficiasera" rasa "inferioara" in cel de-al Doilea Razboi Mondial, pusa la cale de antisemitii nazisti !
Asa cum pretindea autoritatile franceze, "cetatenii romani" (pentru ca si rromi sunt romani !) urma sa fie intampinati de catre reprezentantii locali al ANAEM, precum si YMCA (Asociatia Crestina a Tinerilor din Romania) care vor ajuta la"reinstalarea" lor in Romania si vor contribui la reinsertiunea lor "profesionala" (care?), urmand ca fiecare adlt sa beneficieze de 153 de euro la "intoarcerea acasa".
Astfel, cu un plan economic de dezvoltare, care debuteaza cu revenirea lor in tara cu autocare cu aer conditionat, special amenajate pentru confortul lor, si cu un inceput de ajutor "substantial" de 153 de euro/adult, existau sanse mari ca cei repatriati de "buna voie si nesiliti de nimeni" sa se regaseasaca in curand in alte  "lagare de concentrare", in alte regiuni franceze, sub alte indentitati, cu alte pretentii, cum s-a si intamplat, de-altfel!
De aici si pana la aparitia rromilor nostri ("Nesedentarii lui Ion Iliescu") in fisierele MENS  n-a fost decat un singur pas, care, practic a rezolvat problema lor. (A se vedea si articolele autorului: http://www.necenzuratmm.ro/dezvaluiri/42086-nesedentarii-lui-ion-iliescu-rromii-nostri.htmlhttp://www.necenzuratmm.ro/dezvaluiri/42085-eu-ro-satra-algebra-eu-ro-milor.html).
In orice caz in ultimul timp, cu socialistii la "putere", in Franta, asistam la o scadere considerabila a explulzarilor de pe teritoriul nationalal: 36.822 in 2012 si 27.000 in 2013!

 

Articolul pe Investigatie Jurnalistica

http://investigatie-jurnalistica.blogspot.ro/2010/10/cu-sange-rece-in-slujba-republicii.html

Share

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

The Best betting exchange http://f.artbetting.netby ArtBetting.Net
All CMS Templates - Click Here
Copyright © NecenzuratMM.ro 2009-2019